*^* Mitt kaotiska liv *^*

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är en 24årig tjej som är "mitt i livet", "mitt upp i allt" =) Jag har två tokiga småkillar som gör mitt liv både underbart och helt oförutsägbart galet. Mitt i en stor husrenovering. Började med att vi ville ha en större hall som slutade i en "totalrenovering" och det inkluderar byte av vvs, El, Fönster, flytta väggar, flytta entre, kök, gjuta ny bottenplatta, byta tak... ja det fortsätter. Jag har blivit antagen till Socionomprogrammet i Göteborg vilket känns roligt och spännande. Att man får ta sitt liv till en annan nivå. Varit hemma till och från sedan stora killen föddes för fyra år sedan. Kombinerat mammaledigheten med kortare vikariat, timanställningar och sommarjobb. Fungerat utmärkt då vi kunnat spara mycket dagar, vara mycket med barnen samtidigt som man arbetat, fått livserfarenhet och barnen inte behövt vara alls mycket på dagis. Skolade in lillkillen på dagis nu i augusti. Nu börjar allvaret =) Massa mål och drömmar kring att se världen, skriva en bok och samtidigt vara en bra mamma och uppfostra mina två söner till fina killar. Älskar att klippa och klistra, fotografera och skriva, vilket gör Scrapbooking till ett aldelles perfekt fritidsintresse.

18 jan. 2010

Scrapbooking

Syskonkärlek
Kort från sommaren 2007
Kevin har alltid varit såå fin mot Oliver och nu är de så fina mot varandra
Någon sa till mig att den största gåva man kan ge ett barn är ett syskon. Jag förstår varför. De har så mycket utbyte av varandra...
De hjälper vrandra, finns där för varandra, tröstar, kramar, klappar, kommunicerar, leker och framförallt så ha de varandra...
Den längsta relationen man har i livet är den till sina syskon, det är sedan föräldrarnas jobb att se bygga upp, skapa en fin relation dem emellan.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar