*^* Mitt kaotiska liv *^*

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är en 24årig tjej som är "mitt i livet", "mitt upp i allt" =) Jag har två tokiga småkillar som gör mitt liv både underbart och helt oförutsägbart galet. Mitt i en stor husrenovering. Började med att vi ville ha en större hall som slutade i en "totalrenovering" och det inkluderar byte av vvs, El, Fönster, flytta väggar, flytta entre, kök, gjuta ny bottenplatta, byta tak... ja det fortsätter. Jag har blivit antagen till Socionomprogrammet i Göteborg vilket känns roligt och spännande. Att man får ta sitt liv till en annan nivå. Varit hemma till och från sedan stora killen föddes för fyra år sedan. Kombinerat mammaledigheten med kortare vikariat, timanställningar och sommarjobb. Fungerat utmärkt då vi kunnat spara mycket dagar, vara mycket med barnen samtidigt som man arbetat, fått livserfarenhet och barnen inte behövt vara alls mycket på dagis. Skolade in lillkillen på dagis nu i augusti. Nu börjar allvaret =) Massa mål och drömmar kring att se världen, skriva en bok och samtidigt vara en bra mamma och uppfostra mina två söner till fina killar. Älskar att klippa och klistra, fotografera och skriva, vilket gör Scrapbooking till ett aldelles perfekt fritidsintresse.

18 jan. 2010

Eleonores Dop 4jan

Fjärde januari var det dop!
Min systerdotter döptes
Hon var dock lite ledsen stumpan... kan vara vårat fel då vi hade dem hembjudna kvällen innan. Blev lite sent kanske och hon sov inte bra på natten sedan...
efter dopet blev det fotografering i Kyrkan. Vi ställde upp... mina småkillar sprang också fram och deltog så fint bland korten =)
... jag vet, Kevins lugg... han har väldigt tjockt hår och klipper man det ganska kort blir det så hårt... så tänkte spara ut det lite, (han får dock hela tiden håret i sina ögon), för att inte få hår i ögonen la vi lite gle framtill... hmm
han ser dock hämtad ut från 50talet eller ngt, ska göra lite mindre sidlugg nästa gång =)



Cicero med sin pappa Bekim, Melissa, Jag med Eleonore och min killar Kevin och Oliver


Fina Oliver ( skulle dragit byxorna över stövlarna ser jag på kortet ;) )







Präsen improviserar lite och tar vatten på Eleonores huvud igen så vi kan ta kort...
Längst ner på kortet ser man Olivers hår =)

De va inte så roligt
-sluta ta kort på mig nu

Jag och mina fiina fiiina killar

Äskar Er Tokisar
(det är "pappisen" som är fotograf)


Mamma Melissa med Eleonore

Sen åkte alla hem till Melissa och Bekim
Där blev det fika och presentöppning


Oliver var dock väldigt ledsen för att han inte fick några paket
... varit lite väl mycket jul med julklappar för honom tror jag...
och på toppen inte sovit middag eller ätit lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar