*^* Mitt kaotiska liv *^*

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är en 24årig tjej som är "mitt i livet", "mitt upp i allt" =) Jag har två tokiga småkillar som gör mitt liv både underbart och helt oförutsägbart galet. Mitt i en stor husrenovering. Började med att vi ville ha en större hall som slutade i en "totalrenovering" och det inkluderar byte av vvs, El, Fönster, flytta väggar, flytta entre, kök, gjuta ny bottenplatta, byta tak... ja det fortsätter. Jag har blivit antagen till Socionomprogrammet i Göteborg vilket känns roligt och spännande. Att man får ta sitt liv till en annan nivå. Varit hemma till och från sedan stora killen föddes för fyra år sedan. Kombinerat mammaledigheten med kortare vikariat, timanställningar och sommarjobb. Fungerat utmärkt då vi kunnat spara mycket dagar, vara mycket med barnen samtidigt som man arbetat, fått livserfarenhet och barnen inte behövt vara alls mycket på dagis. Skolade in lillkillen på dagis nu i augusti. Nu börjar allvaret =) Massa mål och drömmar kring att se världen, skriva en bok och samtidigt vara en bra mamma och uppfostra mina två söner till fina killar. Älskar att klippa och klistra, fotografera och skriva, vilket gör Scrapbooking till ett aldelles perfekt fritidsintresse.

18 jan. 2010

Scrapbooking, Upptäcksfärd

Detta är en dag tidigt på hösten 2007...
Jag, Kevin och Oliver är ute på promenad.Oliver är liten bebis och ligger i vagnen. Kevin Älskar att gå och kan gå hur långt som helst... Så här gick vi från Sjömarken till Sandared
Inget är hinder bara spännande föremål att ta sig över för att ta sig fram. Här finns inga giva stigar och vägar minsann =)
(syftar på Per Månsson bok :Båten i Parken)



Detta är verkligen så Kevin
Vill,
Kan,
Gör,
O klarar allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar