*^* Mitt kaotiska liv *^*

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är en 24årig tjej som är "mitt i livet", "mitt upp i allt" =) Jag har två tokiga småkillar som gör mitt liv både underbart och helt oförutsägbart galet. Mitt i en stor husrenovering. Började med att vi ville ha en större hall som slutade i en "totalrenovering" och det inkluderar byte av vvs, El, Fönster, flytta väggar, flytta entre, kök, gjuta ny bottenplatta, byta tak... ja det fortsätter. Jag har blivit antagen till Socionomprogrammet i Göteborg vilket känns roligt och spännande. Att man får ta sitt liv till en annan nivå. Varit hemma till och från sedan stora killen föddes för fyra år sedan. Kombinerat mammaledigheten med kortare vikariat, timanställningar och sommarjobb. Fungerat utmärkt då vi kunnat spara mycket dagar, vara mycket med barnen samtidigt som man arbetat, fått livserfarenhet och barnen inte behövt vara alls mycket på dagis. Skolade in lillkillen på dagis nu i augusti. Nu börjar allvaret =) Massa mål och drömmar kring att se världen, skriva en bok och samtidigt vara en bra mamma och uppfostra mina två söner till fina killar. Älskar att klippa och klistra, fotografera och skriva, vilket gör Scrapbooking till ett aldelles perfekt fritidsintresse.

6 apr. 2009

Cypern augusti 2008

Första kortet är hemma i soffan. Ida och Emina sov hos oss natten innan vi skulle åka då vi åkte så tidigt på morgonen. I soffan är Oliver, Kevin och Emina. Vi hittade en restresa till Cypern pch tog med varsitt barn. Hade så roligt. Massa sol, bad och glass!!
Barnen fick bara leka och bada...
Lite jobbigt att lämna Oliver hemma, men samtidigt visste jag att han var hemma med Robin, sin pappa, så då ver det inte lika jobbigt. Samtidigt skulle Kevin ha mer kul utav själva resan.
Nu fick ju båda barnen dessutom 100% av varsin förälder.

Kevin älskade att bada... särskilt i poolen. Han var helt vild och galen... därför både armringar och badring=)

Ja... hm... detta är min son... Lite tokig, men min son är det..
Hi,hi, sötnos
Så söta barn vi har!! Tänk vilket gulligt litet par=)
Detta måste jag förstora och rama in
Nu har vi precis gått en mil från Fig Tree Bay där vi bodde till Ayia Napa(måste kolla hur det stavas). Det var 40 grader varmt... Allt vatten tog slut på vägen... Vi frömde om vatten sista kilometrarna ska jag tala om...!
Kevin och Emina lekte så bra under hela resan... men de var i en viss ålder... ja i en viss "Kiss o Bajs"- ålder. Så det blev mycket bajsprat ska jag tala om!!
tillslut när de var "bajströtta" och "bajs-allt", så sa vi att de fick byta ut ordet mot "pip". Det är fortfarande saker... ett halvår efter som heter "pip- ngt" =)


Kevins lilla fot


Tycker korten på händerna och fötterna är så mysiga...
Sista kortet är taget sista kvällen. Enda kortet vi har på oss allihopa!!

1 kommentar:

  1. Sååååååå härligt det ser ut, måste erkänna att jag är lite.....okay MYCKET avis. Jag vill oxå resa till Cypern, och nu när vi flyttar till USA så blir det ju ÄNNU dyrare att resa till Europa. Fy fy fy
    Men vilka fina bilder, det syns ju verkligen att ni hade det underbart!!!!

    SvaraRadera