*^* Mitt kaotiska liv *^*

Mitt foto
Västra Götaland, Sweden
Jag är en 24årig tjej som är "mitt i livet", "mitt upp i allt" =) Jag har två tokiga småkillar som gör mitt liv både underbart och helt oförutsägbart galet. Mitt i en stor husrenovering. Började med att vi ville ha en större hall som slutade i en "totalrenovering" och det inkluderar byte av vvs, El, Fönster, flytta väggar, flytta entre, kök, gjuta ny bottenplatta, byta tak... ja det fortsätter. Jag har blivit antagen till Socionomprogrammet i Göteborg vilket känns roligt och spännande. Att man får ta sitt liv till en annan nivå. Varit hemma till och från sedan stora killen föddes för fyra år sedan. Kombinerat mammaledigheten med kortare vikariat, timanställningar och sommarjobb. Fungerat utmärkt då vi kunnat spara mycket dagar, vara mycket med barnen samtidigt som man arbetat, fått livserfarenhet och barnen inte behövt vara alls mycket på dagis. Skolade in lillkillen på dagis nu i augusti. Nu börjar allvaret =) Massa mål och drömmar kring att se världen, skriva en bok och samtidigt vara en bra mamma och uppfostra mina två söner till fina killar. Älskar att klippa och klistra, fotografera och skriva, vilket gör Scrapbooking till ett aldelles perfekt fritidsintresse.

3 maj 2009

Första skrivna bokstaven

Kevin skulle rita en tekning till "mormor" som firade sitt 41årskalas i lördags. Kevin ritade en rund ring och sa:
-mamma, jag har ritat Olivers bokstav.
Då blev mammisen stolt minsann. Vi har aldrig skrivit bokstäver innan. Men när vi vart i hissar och sådär har man sagt ex att E är hans kompis Eminas bokstav(i och med att man ska trycka på den knappen för att komma till entreplan). Då har han undrat hur han och Olivers bokstäver ser ut. Så sedan skrev jag hans namn på ett annat blad. Vi tog streck för streck... Så efter "o":et så har han försökt skriva Kevin.
Så duktig så duktig min stora kille!!

1 kommentar:

  1. Va duktig han e! =) Är så gulligt när dom skriver! Sånt man bara MÅSTE spara!!

    Emina skriver sitt namn så här:

    E (åt fel håll) i A

    M

    N

    Dom är duktiga, våra små skruttar!

    SvaraRadera